tjohoo go kväll

Vad betyder du för dina vänner, och dina vänner för dej .
 Några roliga frågor, Kopiera till din sida för se vad du får för roliga svar .

1.) Vad tycker du om är speciellt hos mig?
2.) Vad är ditt första minne med mig ?
3.) Vad anser du är en vän/kompis?
4.) Om du skulle välja en färg vad skulle det vara?
5.) vad är mest symboliskt lik mej? Exp. Blomma, att m.m.

Och till sist vad skulle du göra, hämta din vän mitt i sommaren med
en rosa moppe, och använda en neongul hjälm med en dildo på toppen, körande på torget?
Eller skulle du dansa tango i string Lila baddräkt med gröna
elefanter mitt i vintern för att hjälpa/avleda din vän ur en knipa??

Återgående åt mej =)
Nu har det kanske betsämt ett datum för äntligen såkallad utgång, göra staun osäker, nu är det bara för mej att se så någon annan kan följa med samma datum. Jag har varit ute kanske 10g på 3 år , med kompisar/vänner alltså då!! så nu så..

Nu kanske det blir film mys, eller nått innan sista stressen innan i morrn =( .
blir att ta en smoke nu .





Kommentarer
Postat av: carro

1.du är alltid glad och på glatt humör,positiv och tar saker i egna händer :)



2.det måste nog vara när jag träffade dig första gången då du och björn tog sönder en ruta i hasses hus :P



3.en som alltid ställer upp och lyssnar och ge råd om man kan och att ha väldigt roligt ihop och som kan skratta åt allt och inget :P haha



4.blå för jag älskar blått hihi ;)



5.hm oj det va svårt :P jag skulle nog säga ett lejon elr en tiger för du tar för dig och "ryter" ifrån om någon skulle göra dig illa på något sätt :P elr jag vet inte den frågan va svår men jag skulle tänka mig dig som det haha ;P



jag skulle göra allt för att hjälpa dig ur en knipa även om en själv skulle tycka det va pinsamt elr att man skulle göra bort sig totalt =)

2009-10-23 @ 23:10:59
Postat av: Emelie

Heej<3

Har inte ditt nummer nu nä ja har en annan tlefon.

Så hör gärna av dig (:

2009-10-24 @ 01:10:34
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0