Morrnmorrn

Nu har jag varit uppe sedan halv sju, ringt vetrinären ang diego . Inget roligt besked. Ska snart till sistriktskötiskan föratt väga stumpan. Och handla till baket i morrn . De blir STORBAK!
Skönt att veta att det finns ngn som ställer upp för åtminstonde Josefine , ja det e ju hennes Dop .
Jaja , nu ska jag byta om . Malin, du ringer mej, troligtvis e du ju inte uppe nu. Godmorrrrrrn




Fan emelie jag hat tänkt på dej hela kvällen igår, att du inte har telefon . Åhh jag ringer dej så fort du fått en telefon .. Krama lilla Alwin från josefine :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har telefon, iaf en stund :) Sen får ja en av mor min ikväll ;P

Kram.

2009-10-23 @ 11:41:11
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0