Måndag

Josefine vaknade runt 03.00 i natt och åt och sen vid 07.00 =) Fia och jag tog lite kort på lillan igår =)




Något som gör mera förbannad, jag sa det igår att denna vecka lär inte blir särskillt bra , jo nu är de så här, jag har fått klagemål och sura miner från en del människor , för dom inte är bjudna på DOPET!!
Ska vi bjuda alla vi känner, ja då blir det ett kalas för över 100 man , i helvete heller , vi bjuder bara dem som står oss närmst... Och vi har sagt till muntligt till dem vi vill ska komma, måste man skicka inbjudantill alla ?? räcker det inte att minnas ett datum och tid/plats?? ta och skriv upp att då , de finns ju papper och penna för sådant!! Och så med basta .

Nu har josfine provat Dop-klänningen , sååå söt blev hon , men inge bilder läggs upp nu, Får ni se på söndag !
Men den e sååååå söt =D Jaja åter gå till planeringarna nu !!

Bröllops planeringar , jaja mensan !!

Nu jag har funderar och tänkt , Vem ska vara vad, jo det är väl lättfattat , haha =)
Jag vill hitta den perfekta klänningen. det är ju bara om halvår, och vi måste börja planera .
Villka skall vara Toastmasters?
Vem skall bära min ring?
Vad,vilka, vem ??
Behöver hjälp med planeringarna , ja tack ;(

Titta, detta hittade jag :P Även provade den !

Och för er som inte vet , var jag gravid när jag provade den .=)

vad tycks om dessa`?

Kommentarer
Postat av: Maoulin

åh det är som att jag längtar ihjäl mig efter ert bröllop! (och jag hoppas johan går ner på knä någon gång!! ;P)

Axellösa klänningar är finast, det tycker jag absolut att du ska ha =)

Och säg till om du behöver hjälp med nåt, jag finns här. Det vet du <3

2009-10-19 @ 14:08:27
URL: http://mycherryworld.blogg.se/
Postat av: cassandra

åh vad kul med en bebis & bröllop , slår vad om att bröllopet kommer bli jätte fint:) lycka till med allting:)

2009-10-19 @ 17:29:25
URL: http://casshh.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi längtar med , och vill att tiden ska gå snabbare..Nu känns de som en hel evighet tills dess

2009-10-20 @ 00:05:19
URL: http://dollargrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0