Åhh igen!

när jag trodde allt skulle bli betträ, vad händer då, jo, vi glömde tömma mulltoan i all stress och sånt igår.
så älsklingen ringde runt idag, lyckades få hitt 2 st som hjälv. aja men vad händer siste man stängde inte dörren ordentligt, vad tyst allt blir, och tomt, vi tittar på varanndra, -va fan är diego ;(
på med skor ,ficklampa, ut och ropar efter han. tillslut kommer han. tillslut. Springande till mej när han hörde min röst , satte sig brevid mej och pussade på mej .hjärtat satt i hals groppen, jag han tänka väldigt mycket, tänk om man var överkörd , skadad ja allt!! nu har nerverna sansat sig.
orkar fan inte mera nu. när ska de lugna sig. ena saken efter den andra. ja det har vait sååå här sen i Torsdags ju ;( . snart låser vi in oss i en gaderob !! lugnast så ju ;(




Hoppas att resten av veckan kan bli bra, och att Josefines dop blir lyckat . de gör jag .
Nu sitter jag med kokboken, och kollar lite tårtor till söndag, vad man skall göra .
Åhh vad jag saknar Markus nu . ;( . vi han äta ihop kanppt prata sen fick han åka .
Längtar tills han kommer hem nu . Nu sitter jag här, och försöker pusta ut .
Har haft sådan värk under dagen . Har inte orkar Höra av mej eller inga någon.
Handen ska vi inte diskutera hur den känns eller hur svullen den är idag . :(

Nog om klagande om mitt liv.
Nu ska jag ta mej ett bloss och sen lägga mej tänkte jag .
Och mysa lite med josfine .  


Kommentarer
Postat av: Maoulin

Vilken tur att han kom tillbaka. Jag hoppas, liksom du, att allt vänder snart...



Svar: Jag syftade på en "kompis", inte dig =)

2009-10-20 @ 09:38:54
URL: http://mycherryworld.blogg.se/
Postat av: cassandra

tack så mycket:) vad mysigt:) ja med mig är det bra lite sjuk bara , själv då?:)

2009-10-20 @ 12:47:32
URL: http://casshh.blogg.se/
Postat av: cassandra

hur menar du med djurfärgade? :p

2009-10-20 @ 13:05:41
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0